Lees en vertel jouw HIV verhaal…

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van paul vleugels paul vleugels 1 maand geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Profielfoto van HIV plus Dating
    HIV plus Dating
    Keymaster
    Profielfoto van paul vleugels
    paul vleugels
    Participant

het is nu ook al een paar jaar trug toen ik kreeg te horen dat ik hiv posetief ben dat was in 2004 toen werken ik nog
    en heb het aan mijn baas verteld en het met hem af ge sproken dat ik iemand van het ziekenhuis zouw vragen om eens een voor lichting
    kommen te houwden op het bedrijf en dat vond hij een goed idee en dat hebben wij toen ook ge daan twee maanden later was de voor lichting hoe de mensen met mij om moesten gaan als ik wat hat en als ik mij snee maar ook in allen ehbo dozen zatten de medekatie lijst in wat ik in nam en plestiken hatschoentjes.
    Heb het ook aan vrienden ver telt maar er zijn er een hoop af ge vallen alleen sta je er dan voor maar mijn ex vriend heeft weer kontak ge zocht en sommigen weten mij alleen te vinden als ze wat willen met schilder werk en verbouwingen maar dan zech ik wel als ik moe wort stop ik maar heb ook wel vakker nee ge zecht ik denk maar zo als jullie niet ge woon op bezoek komen om te praten of koffie te drinken of fris drank dan doe ik ook niet meer voor hun net een neefje van mij en zijn vriending minstens een keer per maand bellen wij met al kaar en al zij tijt hebben kommen ze langs en praten lekker bij hoe het gaat.
    Ik eb nu af gekeurd wegen heb ook nog een hezen bloeding ge hat in 2014 was ik links verlamp maar door mijn door zetingsvermogen
    ben ik weer goed te been maar moet wel twee keer per weer naar de bewegins terapie dat doet goed wand als ik een week niet ben ge weest dan merk ik het meteen de week trop dan kan ik weer alles lager zetten het doet mij goed dat merk ik wel.

U moet ingelogd zijn om te reageren op deze topic.

LOG IN OP UW ACCOUNT MAAK NIEUWE ACCOUNT

MAAK ACCOUNT HEB JE AL EEN ACCOUNT?

GEGEVENS VERGETEN?

Ga omhoog

X
- Enter Your Location -
- or -