Mijn partner heeft geen HIV: Kan ik er gewoon mee sexen?

HIV dating: Datingsite voor als je hiv positief bent! Forums Leven met HIV (Nederlands forum) HIV seks & relaties Mijn partner heeft geen HIV: Kan ik er gewoon mee sexen?

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  paul vleugels 5 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

HIV plus Dating
    Sleutelbeheerder

paul vleugels
    Bijdrager

ja maar wel met condoom gebruiken als je gaat neuken en let op als je boet en hij wondjes heeft dan kun je hem ook besmetten.

hercules
    Bijdrager

als je onmeetbare hiv waarde hebt en je neemt je pil op tijd in ,en om het half jr. op controle, kan je gewoon onbeschermde sex hebben zonder gevaar voor de andere party.
    er zijn zat testen gedaan inmiddels die aangetoond hebben dat dit zo is.
    ook mijn behandelend arts in EMC Rotterdam heeft dit bevestigd.
    inmiddels sinds 2007 aan de atripla, en 3 leuke vriendinnen verder die zich allemaal hebben laten testen en niets hadden
    lijkt me dit wel voldoende bewijs.

stealth
    Bijdrager

voorwaarde is dat je een vaste sexpartner moet hebben en niet iedere week een ander ! Maar indien beide schoon zijn kan er gewoon sex bedreven worden zonder condoom en zonder besmettings gevaar. Er zijn duizenden stellen getest jaren lang waarvan een van de 2 hiv had en onbeschermd sex hadden, er is er niet een besmet geraakt.
    je moet wel je hiv medicatie op tijd innemen en om de 6 mnd. alles laten testen in het ziekenhuis.
    de uitslag van dit mega grote onderzoek is via de grote zieken huizen zo op te vragen.
    het gevaar is als er onbeschermd vreemd wordt gegaan, maar dat is ook bij gewone relatie’s dan ligt het gevaar op de loer.

U moet ingelogd zijn om te reageren op deze topic.

LOG IN OP UW ACCOUNT MAAK NIEUWE ACCOUNT

MAAK ACCOUNT HEB JE AL EEN ACCOUNT?

GEGEVENS VERGETEN?

Ga omhoog

X
- Enter Your Location -
- or -